Vlucht TG103
Vlucht TG103 uitgevoerd door Thai Airways International is geland
Vlucht TG103 heeft 9 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chiang Mai (Chiang Mai International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chiang Mai naar Bangkok is hemelsbreed 596 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Thai Airways International. Naast vlucht TG103 vliegen er nog meer vluchten van Chiang Mai naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AC7434, AC7436, AF8028, AY6284, AY6850, AY6904, BA2175 en BR3431.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 177 kilogram per persoon. Dit is 1.97 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TG103
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:35 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 09:15 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-11-2024 | 09:27 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 09:17 | 10:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 09:39 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 09:28 | 10:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 10:03 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 09:33 | 10:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 09:23 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B3. | ||||
12-11-2024 | 09:30 | 10:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A3. | ||||
11-11-2024 | 09:27 | 10:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B3. | ||||
10-11-2024 | 09:23 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 09:38 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
08-11-2024 | 09:26 | 10:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-11-2024 | 09:19 | 10:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B2. | ||||
06-11-2024 | 09:42 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 09:20 | 10:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B3. | ||||
04-11-2024 | 09:33 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 09:16 | 10:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B2. | ||||
02-11-2024 | 09:32 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 09:25 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B3. | ||||
31-10-2024 | 09:20 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B4. | ||||
30-10-2024 | 09:35 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B5. | ||||
29-10-2024 | 09:28 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B4. | ||||
28-10-2024 | 09:49 | 11:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate C10. | ||||
27-10-2024 | 09:24 | 10:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B5. | ||||
26-10-2024 | 09:27 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B3. | ||||
25-10-2024 | 09:42 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B4. | ||||
24-10-2024 | 09:46 | 11:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B4. | ||||
23-10-2024 | 09:23 | 10:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A5. |