Vlucht LX4151
Vlucht LX4151 uitgevoerd door Swiss is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 38% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 53 minuten arriveert op de luchthaven in Bangkok. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht LX4151 heeft 3 minuten vertraging.
LX4151 is een codeshared vlucht met PG216 uitgevoerd door Bangkok Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chiang Mai (Chiang Mai International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chiang Mai naar Bangkok is hemelsbreed 596 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Swiss. Naast vlucht LX4151 vliegen er nog meer vluchten van Chiang Mai naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AC7434, AC7436, AF8028, AY6284, AY6850, AY6904, BA2175 en BR3431.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 177 kilogram per persoon. Dit is 1.97 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LX4151
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 10:01 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-11-2024 | 10:12 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-11-2024 | 10:14 | 11:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
18-11-2024 | 10:02 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 10:09 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 10:00 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 09:33 | 10:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-11-2024 | 10:07 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 10:09 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B2. | ||||
12-11-2024 | 10:27 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 10:04 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 10:14 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 10:07 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 10:09 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 11 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A1. | ||||
07-11-2024 | 09:57 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 09:56 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 10:00 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A5. | ||||
04-11-2024 | 09:56 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B1. | ||||
03-11-2024 | 10:07 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 10:10 | 11:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A6. | ||||
01-11-2024 | 09:54 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 10:04 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 10:04 | 11:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 10:03 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 09:59 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 10:04 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-09-2024 | 10:20 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A6. | ||||
31-08-2024 | 10:00 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A4. | ||||
30-08-2024 | 09:52 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-08-2024 | 10:06 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. |