Vlucht BR3433
Vlucht BR3433 uitgevoerd door EVA Airways is gepland
BR3433 is een codeshared vlucht met TG105 uitgevoerd door Thai Airways International. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chiang Mai (Chiang Mai International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chiang Mai naar Bangkok is hemelsbreed 596 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door EVA Airways. Naast vlucht BR3433 vliegen er nog meer vluchten van Chiang Mai naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AC7434, AC7436, AF8028, AY6284, AY6850, AY6904, BA2175 en BR3431.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 177 kilogram per persoon. Dit is 1.97 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BR3433
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:28 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 12:32 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 12:07 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 13:00 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. Gate 12 op Chiang Mai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 12:18 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 12:07 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 13:03 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 12:22 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A4. | ||||
13-11-2024 | 12:39 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate 7 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B6. | ||||
12-11-2024 | 12:41 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate 7 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B6. | ||||
11-11-2024 | 12:17 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 11 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B5. | ||||
10-11-2024 | 13:15 | 14:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B4. | ||||
09-11-2024 | 12:21 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 14 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B6. | ||||
08-11-2024 | 12:08 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-11-2024 | 12:20 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 12:17 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 12:09 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 3 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B5. | ||||
04-11-2024 | 12:10 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 5 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A5. | ||||
03-11-2024 | 12:23 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 12:21 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 12:30 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 12:16 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate 11 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B2. | ||||
30-10-2024 | 12:05 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 12:21 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 12:35 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. Gate 6 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A2. | ||||
27-10-2024 | 12:07 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A5. | ||||
26-10-2024 | 12:21 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 7 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B1. | ||||
25-10-2024 | 12:13 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 11 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B3. | ||||
24-10-2024 | 12:19 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 4 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B5. | ||||
23-10-2024 | 12:20 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 14 op Chiang Mai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B1. |