Vlucht WS7111

Vlucht WS7111 uitgevoerd door Westjet is geland
Vertrokken van Charlotte
Verenigde Staten - Charlotte Douglas International Airport
Vertrokken: 06:25 06:04
Vlucht WS7111 heeft 15 minuten vertraging.
WS7111 is een codeshared vlucht met DL1405 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) naar Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) is 57 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charlotte naar Detroit is hemelsbreed 805 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. Naast vlucht WS7111 vliegen er nog meer vluchten van Charlotte naar Detroit. Dit zijn onder andere vlucht 9E4784, 9E4794, 9E4914, 9E5071, 9E5106, 9E5119, 9E5158 en 9E5240.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 240 kilogram per persoon. Dit is 2.66 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS7111
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 05:57 | 07:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
23-03-2025 | 06:02 | 07:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
22-03-2025 | 06:04 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A33 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
21-03-2025 | 05:59 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A33 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
20-03-2025 | 05:56 | 07:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
19-03-2025 | 05:55 | 07:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
18-03-2025 | 05:52 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A33 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A59. | ||||
17-03-2025 | 06:03 | 07:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
16-03-2025 | 06:21 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
15-03-2025 | 06:35 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A73. | ||||
14-03-2025 | 06:03 | 07:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
13-03-2025 | 06:03 | 07:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A45. | ||||
12-03-2025 | 05:55 | 07:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A31 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
11-03-2025 | 06:04 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
10-03-2025 | 05:50 | 07:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
09-03-2025 | 06:03 | 07:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A33 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
08-03-2025 | 05:52 | 07:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A33 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
07-03-2025 | 05:55 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A61. | ||||
06-03-2025 | 06:12 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A57. | ||||
05-03-2025 | 05:50 | 07:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
04-03-2025 | 05:57 | 07:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
03-03-2025 | 05:53 | 07:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
02-03-2025 | 05:48 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
01-03-2025 | 05:55 | 07:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
28-02-2025 | 05:59 | 07:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A69. | ||||
27-02-2025 | 06:06 | 07:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A69. | ||||
26-02-2025 | 05:53 | 07:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A59. | ||||
25-02-2025 | 05:54 | 07:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
24-02-2025 | 05:58 | 07:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. | ||||
23-02-2025 | 05:50 | 07:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A63. |