Vlucht AA2947
Vlucht AA2947 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
Vertrokken van Charlotte
Verenigde Staten - Charlotte Douglas International Airport
Vertrokken: 20:30 20:13
Vlucht AA2947 heeft 17 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) naar Baltimore (Baltimore-Washington International Airport) is 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charlotte naar Baltimore is hemelsbreed 580 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA2947 vliegen er nog meer vluchten van Charlotte naar Baltimore. Dit zijn onder andere vlucht 1I568, 1I837, 1I900P, 8C3454, 8C6729, AA1223, AA1318 en AA1459.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 173 kilogram per persoon. Dit is 1.92 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2947
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:42 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate A8 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C4. | ||||
19-11-2024 | 17:57 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D3 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C3. | ||||
18-11-2024 | 21:03 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. Gate B9 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C5. | ||||
17-11-2024 | 20:10 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C18 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C7. | ||||
16-11-2024 | 17:59 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C10 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C4. | ||||
15-11-2024 | 20:05 | 22:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate B16 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C4. | ||||
14-11-2024 | 20:11 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C4. | ||||
13-11-2024 | 16:28 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate B5 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C4. | ||||
12-11-2024 | 20:41 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 29 minuten vertraging. Gate C10 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C4. | ||||
11-11-2024 | 20:10 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B9 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C7. | ||||
10-11-2024 | 20:07 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate C6 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C7. | ||||
09-11-2024 | 18:01 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C7. | ||||
08-11-2024 | 16:23 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B6 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C5. | ||||
07-11-2024 | 20:06 | 21:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D13 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C7. | ||||
06-11-2024 | 16:20 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B16 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C7. | ||||
05-11-2024 | 18:01 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D4 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C5. |