Vlucht DL3156
Vlucht DL3156 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
Vertrekt van Charlotte
Verenigde Staten - Charlotte Douglas International Airport
Vertrekt: 21:20 07:05
Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 08:27
Vlucht DL3156 heeft 14 uur en 3 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charlotte naar Atlanta is hemelsbreed 365 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL3156 vliegen er nog meer vluchten van Charlotte naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 1I331P, 1I606, 1I806, 9E4889, 9E4916, 9E4956, 9E4968 en 9E4996.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 109 kilogram per persoon. Dit is 1.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL3156
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 07:00 | 08:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C49. | ||||
19-11-2024 | 06:58 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
18-11-2024 | 07:03 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A12. | ||||
17-11-2024 | 07:04 | 08:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C33. | ||||
16-11-2024 | 06:55 | 07:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A30 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D27. | ||||
15-11-2024 | 07:01 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D11. | ||||
14-11-2024 | 07:00 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C46. | ||||
13-11-2024 | 07:00 | 08:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A32 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B10. | ||||
12-11-2024 | 07:08 | 08:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C34. | ||||
11-11-2024 | 07:00 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C43. | ||||
10-11-2024 | 07:02 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C55. | ||||
09-11-2024 | 06:59 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B24. | ||||
08-11-2024 | 07:01 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C37. | ||||
07-11-2024 | 06:59 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B12. | ||||
06-11-2024 | 07:02 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C30. | ||||
05-11-2024 | 07:00 | 09:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B5. | ||||
04-11-2024 | 07:01 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D8. | ||||
03-11-2024 | 07:09 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B10. | ||||
02-11-2024 | 06:56 | 08:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A35 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D7. | ||||
01-11-2024 | 07:02 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A32 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D12. | ||||
31-10-2024 | 07:01 | 08:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A37 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D11. | ||||
30-10-2024 | 07:00 | 08:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C34. | ||||
29-10-2024 | 06:55 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D25. | ||||
28-10-2024 | 07:01 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A32 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T5. | ||||
27-10-2024 | 07:04 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C42. | ||||
26-10-2024 | 07:04 | 08:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A33. | ||||
25-10-2024 | 07:03 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C36. | ||||
24-10-2024 | 07:03 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A36 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D11. | ||||
23-10-2024 | 06:58 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A39 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C55. | ||||
22-10-2024 | 07:03 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate A38 op Charlotte is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. |