Vlucht QR8706

Vlucht QR8706 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
QR8706 is een codeshared vlucht met PT5896 uitgevoerd door Piedmont Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Cleveland (Cleveland Hopkins International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cleveland naar Philadelphia is hemelsbreed 583 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR8706 vliegen er nog meer vluchten van Cleveland naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I532, 1I534, 1I582, 1I589, 1I629, 1I653, 1I780 en AA1035.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 173 kilogram per persoon. Dit is 1.93 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR8706
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 17:41 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C7 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 32. | ||||
21-02-2025 | 17:45 | 19:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C7 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26. | ||||
20-02-2025 | 19:39 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C7 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 34. | ||||
19-02-2025 | 17:43 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C3 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 27. | ||||
18-02-2025 | 17:53 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C7 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 29. | ||||
18-02-2025 | 12:07 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 uur en 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C7 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 29. | ||||
17-02-2025 | 19:09 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C9 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 30. | ||||
15-02-2025 | 17:55 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C7 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 13. | ||||
14-02-2025 | 17:49 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C7 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 19. | ||||
13-02-2025 | 18:05 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate C7 op Cleveland is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 30. |