Vlucht AA5792
Vlucht AA5792 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vertrokken van Charlottesville
Verenigde Staten - Charlottesville Albemarle Airport
Vertrokken: 08:49 09:00
Vlucht AA5792 heeft 17 minuten vertraging.
AA5792 is een codeshared vlucht met PT5792 uitgevoerd door Piedmont Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charlottesville (Charlottesville Albemarle Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 58 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charlottesville naar Charlotte is hemelsbreed 393 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Op Charlotte Douglas International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AA5792. Naast vlucht AA5792 vliegen er nog meer vluchten van Charlottesville naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht 1I319, 1I381, 1I446, 1I820, AA4517, AA4610, AA4768 en AA5017.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 117 kilogram per persoon. Dit is 1.3 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA5792
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 08:49 | 10:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E42. | ||||
20-11-2024 | 08:55 | 10:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E5A. | ||||
19-11-2024 | 08:32 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E42. | ||||
18-11-2024 | 08:51 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E40. | ||||
17-11-2024 | 08:52 | 10:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E5. | ||||
16-11-2024 | 08:33 | 09:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate E40. | ||||
15-11-2024 | 08:49 | 10:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E4. | ||||
14-11-2024 | 08:48 | 10:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E4. | ||||
13-11-2024 | 08:55 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E5. | ||||
12-11-2024 | 08:33 | 10:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E10. | ||||
11-11-2024 | 08:54 | 10:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E5. | ||||
10-11-2024 | 08:50 | 10:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E10. | ||||
09-11-2024 | 08:36 | 09:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate E7. | ||||
08-11-2024 | 08:59 | 10:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E12. | ||||
07-11-2024 | 08:48 | 10:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E21. | ||||
06-11-2024 | 09:56 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. Gate 5 op Charlottesville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E5A. |