Vlucht 3U1281
Vlucht 3U1281 uitgevoerd door Sichuan Airlines is geland
3U1281 is een codeshared vlucht met CZ3605 uitgevoerd door China Southern Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Changchun (Changchun Longjia International Airport) naar Huadu, Guangzhou (Guangzhou Baiyun International Airport) is 3 uur en 2 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Changchun naar Huadu, Guangzhou is hemelsbreed 2555 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Sichuan Airlines. Op Guangzhou Baiyun International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht 3U1281. Naast vlucht 3U1281 vliegen er nog meer vluchten van Changchun naar Huadu, Guangzhou. Dit zijn onder andere vlucht 3U1434, 3U1591, 3U1615, CZ3605, CZ5175, CZ5176, CZ5406 en CZ5571.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 760 kilogram per persoon. Dit is 8.45 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 3U1281
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 09:48 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
21-11-2024 | 09:43 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
20-11-2024 | 09:49 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
19-11-2024 | 09:54 | 14:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
18-11-2024 | 09:45 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
17-11-2024 | 09:45 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
16-11-2024 | 11:10 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
15-11-2024 | 13:49 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
14-11-2024 | 09:36 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
13-11-2024 | 10:06 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
12-11-2024 | 09:36 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
11-11-2024 | 09:53 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
10-11-2024 | 10:17 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
09-11-2024 | 09:41 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
08-11-2024 | 10:02 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. |