Vlucht ET629

Vlucht ET629 uitgevoerd door Ethiopian Airlines is geland

Vertrokken van Jakarta
Indonesiƫ - Soekarno-Hatta International Airport

Vertrokken: 20:52 20:50

Geland op Bangkok
Thailand - Suvarnabhumi Airport

Aankomst: 00:12 00:35


De geschatte vluchtduur van Jakarta (Soekarno-Hatta International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 3 uur en 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Jakarta naar Bangkok is hemelsbreed 2298 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Ethiopian Airlines. De terminal waar vlucht ET629 van vertrekt is 3. De gate is 6. Naast vlucht ET629 vliegen er nog meer vluchten van Jakarta naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht EY7099, EY8106, EY8155, GA866, GA868, GF6336, LH9713 en MS9402.

Voorgaande vluchten van vlucht ET629

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202420:5200:12geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
19-11-202420:3423:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
17-11-202420:3323:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
16-11-202420:4023:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
16-11-202420:4023:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
16-11-202420:4023:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
16-11-202420:4023:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
14-11-202420:4500:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
12-11-202420:5500:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
10-11-202420:4300:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
09-11-202420:4300:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
07-11-202420:2700:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
05-11-202420:3823:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
03-11-202420:3000:07geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
02-11-202420:3600:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
31-10-202420:4800:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3623:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3623:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3600:35geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3623:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3623:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3623:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3623:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3623:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
29-10-202420:3623:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
27-10-202420:4100:12geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
26-10-202420:1800:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
26-10-202420:1823:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
26-10-202420:1823:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
26-10-202420:1823:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 6 op Jakarta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate E2.
Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van ET629 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top