Vlucht TK8393
Vlucht TK8393 uitgevoerd door Turkish Airlines is geland
Vlucht TK8393 heeft 11 minuten vertraging.
TK8393 is een codeshared vlucht met TG131 uitgevoerd door Thai Airways International. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chiang Rai (Chiang Rai International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chiang Rai naar Bangkok is hemelsbreed 703 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Turkish Airlines. Naast vlucht TK8393 vliegen er nog meer vluchten van Chiang Rai naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht AC7430, AC7432, BR3421, BR3423, GF6337, LH9705, TG131 en TG133.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 209 kilogram per persoon. Dit is 2.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TK8393
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 10:20 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
21-11-2024 | 10:04 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-11-2024 | 10:13 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-11-2024 | 10:02 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 10:17 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 10:39 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 09:47 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 09:41 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B4. | ||||
14-11-2024 | 09:40 | 11:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B4. | ||||
13-11-2024 | 10:16 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A3. | ||||
12-11-2024 | 10:14 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 1 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A2. | ||||
11-11-2024 | 10:02 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 10:19 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B5. | ||||
09-11-2024 | 10:14 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 10:24 | 11:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate 2 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B2. | ||||
07-11-2024 | 10:18 | 11:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 10:18 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B3. | ||||
05-11-2024 | 10:12 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B6. | ||||
04-11-2024 | 10:22 | 11:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Chiang Rai is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 10:10 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B6. | ||||
02-11-2024 | 10:14 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 1 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A5. | ||||
01-11-2024 | 10:29 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate 1 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B6. | ||||
31-10-2024 | 10:15 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 2 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate A6. | ||||
30-10-2024 | 10:16 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B4. | ||||
29-10-2024 | 10:13 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 10:23 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-10-2024 | 10:20 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B2. | ||||
26-10-2024 | 11:40 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. Gate 4 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B5. | ||||
25-10-2024 | 10:27 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. Gate 3 op Chiang Rai is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Bangkok was op gate B2. | ||||
24-10-2024 | 10:31 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is MAIN en de terminal waar de vlucht is aangekomen is MAIN. De aankomst op was op gate B4. |