Vlucht BT5605
Vlucht BT5605 uitgevoerd door airBaltic is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 82% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 18 minuten arriveert op de luchthaven in Nice. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht BT5605 heeft 4 uur en 41 minuten vertraging.
BT5605 is een codeshared vlucht met AF7306 uitgevoerd door Air France. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Nice (Nice Cote d'Azur International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Nice is hemelsbreed 694 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door AirBaltic. De terminal waar vlucht BT5605 van vertrekt is 2F. De terminal waar vlucht BT5605 aankomt uit Nice is 2. De gate is A3. Naast vlucht BT5605 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Nice. Dit zijn onder andere vlucht 5O7300, 5O7310, 8R7300, 8R7306, A57300, A57302, A57304 en A57306.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 206 kilogram per persoon. Dit is 2.29 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BT5605
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 14:08 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
19-11-2024 | 13:47 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
18-11-2024 | 13:44 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
16-11-2024 | 13:51 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
15-11-2024 | 13:21 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
14-11-2024 | 13:43 | 15:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
13-11-2024 | 13:42 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
12-11-2024 | 14:00 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A2. | ||||
11-11-2024 | 13:43 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
09-11-2024 | 14:16 | 15:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
08-11-2024 | 13:47 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
07-11-2024 | 14:11 | 15:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
06-11-2024 | 13:45 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
05-11-2024 | 14:16 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
04-11-2024 | 13:43 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A1. | ||||
02-11-2024 | 13:39 | 15:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
01-11-2024 | 13:37 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A2. | ||||
31-10-2024 | 14:04 | 15:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
30-10-2024 | 14:11 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
29-10-2024 | 13:36 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A1. | ||||
28-10-2024 | 15:18 | 16:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A2. | ||||
19-10-2024 | 12:29 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
12-10-2024 | 12:27 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
09-10-2024 | 15:15 | 16:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
05-10-2024 | 12:10 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
28-09-2024 | 12:17 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
27-09-2024 | 12:21 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A2. | ||||
26-09-2024 | 12:19 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
25-09-2024 | 12:18 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
24-09-2024 | 12:21 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. |