Vlucht KQ3896
Vlucht KQ3896 uitgevoerd door Kenya Airways is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 94% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 6 minuten arriveert op de luchthaven in Milaan. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht KQ3896 heeft 2 minuten vertraging.
KQ3896 is een codeshared vlucht met A51130 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Milaan (Milano Malpensa Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Milaan is hemelsbreed 597 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Kenya Airways. De terminal waar vlucht KQ3896 van vertrekt is 2G. De gate is G30. Naast vlucht KQ3896 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Milaan. Dit zijn onder andere vlucht 5O1330, A51130, A51230, A51330, A51730, A51830, AF1130 en AF1230.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 178 kilogram per persoon. Dit is 1.98 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KQ3896
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 10:40 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
21-11-2024 | 10:13 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
20-11-2024 | 10:32 | 11:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
19-11-2024 | 10:13 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
18-11-2024 | 10:44 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
17-11-2024 | 10:39 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G27 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 10:29 | 12:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 10:13 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
14-11-2024 | 10:12 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
13-11-2024 | 10:35 | 12:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
12-11-2024 | 10:27 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
11-11-2024 | 10:13 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
10-11-2024 | 10:13 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G34 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 11:24 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 10:46 | 12:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
07-11-2024 | 10:22 | 11:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
06-11-2024 | 10:19 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
05-11-2024 | 10:54 | 12:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
04-11-2024 | 10:42 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
03-11-2024 | 10:11 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G32 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 10:35 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G36 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 10:36 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
31-10-2024 | 10:06 | 11:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
30-10-2024 | 10:21 | 11:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
29-10-2024 | 10:06 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
28-10-2024 | 11:28 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
27-10-2024 | 10:11 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate G38 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 21:54 | 23:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
24-10-2024 | 21:53 | 23:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
23-10-2024 | 21:50 | 23:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. |