Vlucht G35013
Vlucht G35013 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 60% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 3 uur en 26 minuten arriveert op de luchthaven in Parijs. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht G35013 heeft 1 uur en 41 minuten vertraging.
G35013 is een codeshared vlucht met AF953 uitgevoerd door Air France. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Matoury (Cayenne-Rochambeau) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 8 uur en 27 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Matoury naar Parijs is hemelsbreed 7111 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. Naast vlucht G35013 vliegen er nog meer vluchten van Matoury naar Parijs. Dit zijn vlucht AF867, AF941, AF953, G35005 en KL2395.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2116 kilogram per persoon. Dit is 23.52 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht G35013
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-11-2024 | 18:47 | 07:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 18:28 | 07:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 18:21 | 07:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 18:19 | 06:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 18:25 | 06:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 18:36 | 07:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 18:52 | 07:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate BC op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 18:31 | 07:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 18:34 | 07:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 18:43 | 07:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 18:31 | 07:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 18:09 | 06:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 18:30 | 06:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 18:30 | 06:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 18:30 | 06:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 18:18 | 06:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 18:33 | 06:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 19:16 | 07:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 18:31 | 06:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 18:51 | 07:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 18:19 | 07:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 18:20 | 07:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2E. Gate EF op Matoury is gebruikt om vanaf te vertrekken. |