Vlucht ZH1790
Vlucht ZH1790 uitgevoerd door Shenzhen Airlines is geland
Vertrokken van Huadu, Guangzhou
China - Guangzhou Baiyun International Airport
Vertrokken: 10:27 10:50
ZH1790 is een codeshared vlucht met CA1790 uitgevoerd door Air China. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Huadu, Guangzhou (Guangzhou Baiyun International Airport) naar Hangzhou (Hangzhou Xiaoshan International Airport) is 1 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Huadu, Guangzhou naar Hangzhou is hemelsbreed 1039 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Shenzhen Airlines. De terminal waar vlucht ZH1790 van vertrekt is 1. Naast vlucht ZH1790 vliegen er nog meer vluchten van Huadu, Guangzhou naar Hangzhou. Dit zijn onder andere vlucht 3U1215, 3U1223, 3U1231, 3U1345, 3U1353, 3U1357, 3U1365 en 3U1367.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 309 kilogram per persoon. Dit is 3.43 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht ZH1790
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 10:27 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
20-11-2024 | 10:28 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
19-11-2024 | 10:31 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 10:27 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 10:37 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 10:28 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 10:38 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 10:36 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 10:42 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 10:47 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 10:46 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 10:42 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
09-11-2024 | 10:51 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
08-11-2024 | 10:57 | 13:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 13:25 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 49 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 10:55 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 10:45 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 11:09 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 10:53 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 10:41 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 10:51 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 10:40 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 11:25 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. | ||||
29-10-2024 | 10:50 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 10:38 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
27-10-2024 | 10:40 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 10:22 | 12:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 10:30 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-10-2024 | 10:28 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-10-2024 | 10:22 | 12:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |