Vlucht FR7525
De geschatte vluchtduur van Bari (Bari Karol Wojtyla Airport) naar Weeze (Weeze Airport) is 2 uur en 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Bari naar Weeze is hemelsbreed 1417 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Naast vlucht FR7525 vliegen er nog meer vluchten van Bari naar Weeze. Dit zijn vlucht FR7515 en FR8722.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 422 kilogram per persoon. Dit is 4.69 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR7525
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 15:10 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
23-03-2025 | 20:14 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A11 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A11. | ||||
21-03-2025 | 19:49 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
18-03-2025 | 20:05 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
17-03-2025 | 14:52 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
16-03-2025 | 20:10 | 22:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A11 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A11. | ||||
14-03-2025 | 20:04 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
11-03-2025 | 20:05 | 22:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
10-03-2025 | 14:33 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
09-03-2025 | 20:55 | 23:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate A11 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A11. | ||||
07-03-2025 | 19:59 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
04-03-2025 | 20:22 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
03-03-2025 | 14:35 | 16:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A10. | ||||
02-03-2025 | 20:37 | 22:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A1 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A1. | ||||
28-02-2025 | 20:02 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
24-02-2025 | 14:28 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
23-02-2025 | 20:31 | 23:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate A11 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A11. | ||||
21-02-2025 | 20:15 | 22:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
17-02-2025 | 14:47 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate A8 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A8. | ||||
16-02-2025 | 20:22 | 22:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A11 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A11. | ||||
14-02-2025 | 20:16 | 22:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
10-02-2025 | 14:30 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
09-02-2025 | 20:10 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A8. | ||||
07-02-2025 | 19:55 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
03-02-2025 | 14:30 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. | ||||
02-02-2025 | 20:29 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate A11 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A11. | ||||
31-01-2025 | 20:03 | 22:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
27-01-2025 | 14:34 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A8. | ||||
24-01-2025 | 20:04 | 22:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate A4 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A4. | ||||
20-01-2025 | 15:54 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. Gate A5 op Bari is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Weeze was op gate A5. |