Vlucht FI7853

Vlucht FI7853 uitgevoerd door Icelandair is gepland
FI7853 is een codeshared vlucht met B6159 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Philadelphia is hemelsbreed 449 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Icelandair. De terminal waar vlucht FI7853 van vertrekt is C. De gate is C15. De terminal waar vlucht FI7853 aankomt uit Philadelphia is E. De gate is D4. Naast vlucht FI7853 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I249, 1I343, 1I348, 1I368, 1I412, 1I629P en 1I643.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 134 kilogram per persoon. Dit is 1.49 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FI7853
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 20:18 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
22-03-2025 | 20:28 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C26 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
21-03-2025 | 20:20 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
20-03-2025 | 20:32 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C12 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
19-03-2025 | 20:39 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C31 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
18-03-2025 | 20:39 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C32 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
17-03-2025 | 20:25 | 22:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
16-03-2025 | 21:41 | 22:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
15-03-2025 | 22:02 | 23:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C25 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
14-03-2025 | 20:25 | 21:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
13-03-2025 | 21:55 | 23:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
12-03-2025 | 15:31 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
11-03-2025 | 20:22 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
10-03-2025 | 20:22 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
09-03-2025 | 15:34 | 16:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
08-03-2025 | 15:35 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C28 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
06-03-2025 | 15:45 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C12 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
05-03-2025 | 22:07 | 23:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
04-03-2025 | 20:06 | 21:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C32 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
03-03-2025 | 20:14 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
02-03-2025 | 20:33 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C33 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
01-03-2025 | 15:38 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
28-02-2025 | 20:10 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C28 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
27-02-2025 | 15:50 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D4. | ||||
26-02-2025 | 20:11 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C29 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
25-02-2025 | 20:11 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C32 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
22-02-2025 | 20:53 | 22:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C30 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
20-02-2025 | 23:41 | 01:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C32 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
20-02-2025 | 23:41 | 22:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C32 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. | ||||
15-02-2025 | 22:14 | 01:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D6. |