Vlucht DL5706

Vlucht DL5706 uitgevoerd door Delta Air Lines is geland

Vertrokken van Boston
Verenigde Staten - Logan International Airport

Vertrokken: 17:34 17:40

Geland op Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport

Aankomst: 19:03 19:32


DL5706 is een codeshared vlucht met YX5706 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Philadelphia is hemelsbreed 449 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL5706 van vertrekt is A. De gate is A1. Naast vlucht DL5706 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I249, 1I343, 1I348, 1I368, 1I412, 1I629P en 1I643.

Voorgaande vluchten van vlucht DL5706

DatumVertrekAankomstStatus
23-11-202417:3419:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
22-11-202419:5621:17geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
21-11-202420:3421:59geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
20-11-202418:3819:48geland
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
19-11-202418:0219:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
18-11-202418:0319:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
17-11-202417:5719:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
16-11-202417:3118:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
15-11-202419:1520:27geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15.
14-11-202418:0319:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12.
13-11-202417:5919:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12.
12-11-202418:0519:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12.
11-11-202419:2020:29geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D16.
10-11-202416:2017:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12.
08-11-202416:2517:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12.
07-11-202416:2217:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12.
06-11-202416:2017:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12.
04-11-202416:2017:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
03-11-202416:2317:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
01-11-202416:2417:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
25-10-202417:1118:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
24-10-202417:1018:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
23-10-202417:0818:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
22-10-202417:3018:42geland
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A19 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10.
Vlucht DL5706 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 17 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 24 vluchten is 1 uur en 12 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van DL5706 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top