Vlucht AM3645

Vlucht AM3645 uitgevoerd door Aeromexico is gepland
AM3645 is een codeshared vlucht met YX5711 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Philadelphia is hemelsbreed 449 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aeroméxico. De terminal waar vlucht AM3645 van vertrekt is A. De gate is A8. De terminal waar vlucht AM3645 aankomt uit Philadelphia is D. De gate is D8. Naast vlucht AM3645 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I249, 1I343, 1I348, 1I368, 1I412, 1I629P en 1I643.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 134 kilogram per persoon. Dit is 1.49 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AM3645
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 08:39 | 10:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
22-03-2025 | 09:15 | 10:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
21-03-2025 | 09:09 | 10:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
19-03-2025 | 08:38 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
17-03-2025 | 08:36 | 10:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
15-03-2025 | 09:12 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
14-03-2025 | 08:39 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
12-03-2025 | 08:35 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
10-03-2025 | 08:37 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
07-03-2025 | 08:19 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
05-03-2025 | 08:24 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
03-03-2025 | 08:20 | 09:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
28-02-2025 | 08:19 | 09:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
26-02-2025 | 08:18 | 09:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
24-02-2025 | 09:53 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10. | ||||
21-02-2025 | 08:49 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10. | ||||
19-02-2025 | 08:17 | 09:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
17-02-2025 | 11:20 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A21 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10. | ||||
14-02-2025 | 08:19 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
12-02-2025 | 09:07 | 10:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
10-02-2025 | 08:19 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
07-02-2025 | 08:21 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10. | ||||
05-02-2025 | 08:20 | 09:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
03-02-2025 | 08:18 | 09:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
31-01-2025 | 08:40 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
29-01-2025 | 09:06 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
27-01-2025 | 08:21 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
24-01-2025 | 08:18 | 09:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
22-01-2025 | 08:17 | 09:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D8. | ||||
20-01-2025 | 08:24 | 10:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D10. |