Vlucht DL5591

Vlucht DL5591 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
DL5591 is een codeshared vlucht met YX5591 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (La Guardia Airport) naar Memphis (Memphis International Airport) is 2 uur en 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Memphis is hemelsbreed 1547 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL5591 van vertrekt is C. De gate is 69. Naast vlucht DL5591 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Memphis. Dit zijn onder andere vlucht AA1181, AA1194, AA1239, AA124, AA1287, AA1434, AA1457 en AA1461.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 460 kilogram per persoon. Dit is 5.12 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL5591
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 11:21 | 13:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M3. | ||||
23-03-2025 | 16:46 | 20:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M11. | ||||
22-03-2025 | 13:16 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M3. | ||||
21-03-2025 | 15:09 | 18:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A1 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M9. | ||||
20-03-2025 | 16:53 | 20:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M10. | ||||
19-03-2025 | 14:48 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A8 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M10. | ||||
18-03-2025 | 14:42 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M10. | ||||
17-03-2025 | 15:01 | 18:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M10. | ||||
16-03-2025 | 14:56 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M4. | ||||
15-03-2025 | 13:48 | 16:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A7 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M3. | ||||
14-03-2025 | 14:33 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M3. | ||||
13-03-2025 | 14:39 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M2. | ||||
12-03-2025 | 14:43 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A1 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M10. | ||||
11-03-2025 | 14:54 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A6 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M10. | ||||
10-03-2025 | 14:37 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M10. | ||||
09-03-2025 | 14:57 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M3. | ||||
08-03-2025 | 15:52 | 19:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M10. | ||||
07-03-2025 | 18:55 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M2. | ||||
06-03-2025 | 18:17 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A8 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M3. | ||||
05-03-2025 | 18:33 | 22:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M5. | ||||
04-03-2025 | 18:18 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A1 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M3. | ||||
03-03-2025 | 18:19 | 21:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M2. | ||||
01-03-2025 | 15:56 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M5. | ||||
28-02-2025 | 18:18 | 21:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M2. | ||||
27-02-2025 | 18:27 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M2. | ||||
26-02-2025 | 18:17 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M4. | ||||
25-02-2025 | 18:16 | 21:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A2 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M2. | ||||
24-02-2025 | 18:21 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A4 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M2. | ||||
23-02-2025 | 18:24 | 21:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M4. | ||||
22-02-2025 | 15:57 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate A3 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Memphis was op gate M2. |