Vlucht KL5787
Vlucht KL5787 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 44% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 56 minuten arriveert op de luchthaven in Minneapolis. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht KL5787 heeft 36 minuten vertraging.
KL5787 is een codeshared vlucht met DL1056 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Minneapolis is hemelsbreed 1803 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL5787 van vertrekt is A. De gate is A16. Naast vlucht KL5787 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I411, 1I433, 1I452, 1I459, 1I545, 1I625, AA9112 en AA9277.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 537 kilogram per persoon. Dit is 5.96 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL5787
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 15:08 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G15. | ||||
19-11-2024 | 15:08 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A20 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
18-11-2024 | 16:03 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
17-11-2024 | 15:09 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
16-11-2024 | 15:02 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
15-11-2024 | 15:09 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
14-11-2024 | 15:17 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
13-11-2024 | 15:08 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A20 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
12-11-2024 | 15:10 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G21. | ||||
11-11-2024 | 15:10 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
02-11-2024 | 18:15 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A3 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
31-10-2024 | 19:17 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C5. | ||||
30-10-2024 | 18:20 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D3. | ||||
29-10-2024 | 18:41 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A19 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F12. | ||||
28-10-2024 | 18:17 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C11. | ||||
27-10-2024 | 18:20 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C9. |