Vlucht KE3972

Vlucht KE3972 uitgevoerd door Korean Air is geland
Geland op Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Aankomst: 07:37 08:07
KE3972 is een codeshared vlucht met DL2303 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Minneapolis is hemelsbreed 1803 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE3972 van vertrekt is A. De gate is A7. Naast vlucht KE3972 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I411, 1I433, 1I452, 1I459, 1I545, 1I625, AA9112 en AA9277.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 537 kilogram per persoon. Dit is 5.96 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE3972
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 05:26 | 07:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F9. | ||||
21-02-2025 | 05:27 | 07:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
20-02-2025 | 05:31 | 07:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
19-02-2025 | 05:24 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A20 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
18-02-2025 | 05:35 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
17-02-2025 | 05:39 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G17. | ||||
16-02-2025 | 09:14 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C5. | ||||
15-02-2025 | 05:35 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C1. | ||||
14-02-2025 | 05:32 | 08:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G21. | ||||
13-02-2025 | 05:34 | 08:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G20. | ||||
12-02-2025 | 05:28 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A18 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G10. | ||||
11-02-2025 | 05:22 | 08:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G14. | ||||
10-02-2025 | 05:30 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A17 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
09-02-2025 | 05:22 | 08:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G13. | ||||
08-02-2025 | 05:24 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G21. | ||||
07-02-2025 | 05:23 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G3. | ||||
06-02-2025 | 05:29 | 07:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G3. | ||||
05-02-2025 | 05:26 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A20 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G11. | ||||
04-02-2025 | 05:29 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
03-02-2025 | 05:26 | 08:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G2. | ||||
02-02-2025 | 05:31 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G15. | ||||
01-02-2025 | 05:31 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A19 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F12. | ||||
31-01-2025 | 05:28 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A20 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G3. | ||||
30-01-2025 | 05:27 | 07:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8. | ||||
29-01-2025 | 05:28 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G13. | ||||
28-01-2025 | 05:20 | 07:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G22. | ||||
27-01-2025 | 05:25 | 07:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A16 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G11. | ||||
26-01-2025 | 05:26 | 07:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F5. | ||||
25-01-2025 | 05:33 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F9. | ||||
24-01-2025 | 05:26 | 07:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8. |