Vlucht WS6737
Vlucht WS6737 uitgevoerd door Westjet is geland
Vlucht WS6737 heeft 3 minuten vertraging.
WS6737 is een codeshared vlucht met YX5748 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar New York is hemelsbreed 296 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS6737 van vertrekt is A. De gate is A11. Naast vlucht WS6737 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I326, 1I380, 1I557, 1I572, 1I588, 1I661, 1I827 en 1I926.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 88 kilogram per persoon. Dit is 0.98 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS6737
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-11-2024 | 13:09 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 61. | ||||
23-11-2024 | 11:54 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 71. | ||||
22-11-2024 | 12:58 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 93. | ||||
21-11-2024 | 12:58 | 14:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 76. | ||||
20-11-2024 | 12:54 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 69. | ||||
19-11-2024 | 12:48 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 67. | ||||
18-11-2024 | 12:55 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 72. | ||||
17-11-2024 | 12:54 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 76. | ||||
16-11-2024 | 11:55 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 65. | ||||
15-11-2024 | 12:56 | 14:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 88. | ||||
14-11-2024 | 12:55 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 63. | ||||
13-11-2024 | 12:53 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A1 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 88. | ||||
12-11-2024 | 12:52 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 84. | ||||
11-11-2024 | 12:55 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 95. | ||||
09-11-2024 | 12:57 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 65. | ||||
02-11-2024 | 12:53 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 71. | ||||
27-10-2024 | 10:51 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A2 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 70. | ||||
26-10-2024 | 12:53 | 14:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 92. |