Vlucht AT9509
De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar New York is hemelsbreed 300 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Royal Air Maroc. Naast vlucht AT9509 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I407, 1I699, 1I787, 9E5545, 9E5557, AA103, AA1093 en AA1166.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 89 kilogram per persoon. Dit is 0.99 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AT9509
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 11:24 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C33 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
23-03-2025 | 11:18 | 12:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C20 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
22-03-2025 | 17:11 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C30 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
20-03-2025 | 11:17 | 12:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C26 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
17-03-2025 | 11:30 | 12:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
16-03-2025 | 11:21 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C17 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
15-03-2025 | 16:40 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
14-03-2025 | 11:57 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C32 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 21. | ||||
13-03-2025 | 11:41 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
10-03-2025 | 11:39 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
09-03-2025 | 11:28 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C29 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
08-03-2025 | 13:12 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C30 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
07-03-2025 | 11:23 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C26 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
05-03-2025 | 11:33 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 14. | ||||
04-03-2025 | 11:33 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
02-03-2025 | 11:30 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C19 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 23. | ||||
01-03-2025 | 13:09 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C12 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
28-02-2025 | 11:35 | 12:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C25 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
27-02-2025 | 11:47 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C31 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
26-02-2025 | 11:36 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C30 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 23. | ||||
25-02-2025 | 11:45 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
22-02-2025 | 10:00 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C33 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
15-02-2025 | 10:03 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C34 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
09-02-2025 | 12:44 | 13:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C14 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
06-02-2025 | 14:47 | 16:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C32 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
31-01-2025 | 11:25 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C30 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
11-01-2025 | 06:26 | 08:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C28 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 6. | ||||
31-12-2024 | 12:18 | 13:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 7. | ||||
18-12-2024 | 14:34 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
17-12-2024 | 13:28 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C18 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. |