Vlucht AA1445
Vlucht AA1445 uitgevoerd door American Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Boston (Logan International Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 1 uur en 23 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Boston naar Charlotte is hemelsbreed 1170 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1445 van vertrekt is B. De gate is B8. Naast vlucht AA1445 vliegen er nog meer vluchten van Boston naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht 1I503, 1I684, 1I703, 9E5145, 9E5398, AA1004, AA1180 en AA1251.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 348 kilogram per persoon. Dit is 3.87 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1445
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:46 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C10. | ||||
20-11-2024 | 13:08 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate B10 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C8. | ||||
19-11-2024 | 12:57 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B21 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D11. | ||||
18-11-2024 | 12:44 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B21 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B4. | ||||
17-11-2024 | 12:45 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B21 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B8. | ||||
16-11-2024 | 12:51 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B12 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B11. | ||||
15-11-2024 | 13:19 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C8. | ||||
14-11-2024 | 12:43 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B8 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C14. | ||||
13-11-2024 | 12:45 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B16. | ||||
12-11-2024 | 12:57 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate B11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C9. | ||||
11-11-2024 | 12:44 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B18 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B10. | ||||
10-11-2024 | 12:43 | 15:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B11 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B7. | ||||
09-11-2024 | 12:58 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B18 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B16. | ||||
08-11-2024 | 12:45 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B5 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C8. | ||||
07-11-2024 | 12:43 | 14:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B19 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C12. | ||||
06-11-2024 | 12:44 | 15:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B7 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B16. | ||||
05-11-2024 | 12:53 | 15:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B15 op Boston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B15. |