Vlucht OH5480
Vlucht OH5480 uitgevoerd door PSA Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Nashville (Nashville International Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nashville naar Charlotte is hemelsbreed 528 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetstream International Airlines. Naast vlucht OH5480 vliegen er nog meer vluchten van Nashville naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht 1I180, 1I209, 1I582, 1I764, 1I844, 1I912, 1I918 en 1I919.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 157 kilogram per persoon. Dit is 1.75 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht OH5480
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:47 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E30. | ||||
20-11-2024 | 13:52 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E15. | ||||
19-11-2024 | 13:43 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E45. | ||||
18-11-2024 | 13:43 | 15:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E17. | ||||
17-11-2024 | 13:52 | 16:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E14A. | ||||
16-11-2024 | 13:43 | 16:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C15 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E28. | ||||
15-11-2024 | 13:43 | 16:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E41. | ||||
14-11-2024 | 13:43 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E14B. | ||||
13-11-2024 | 13:42 | 16:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E9. | ||||
12-11-2024 | 13:44 | 16:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C14 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E27. | ||||
11-11-2024 | 13:47 | 16:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E14B. | ||||
10-11-2024 | 13:41 | 16:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E14A. | ||||
09-11-2024 | 13:43 | 16:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E25. | ||||
08-11-2024 | 13:45 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E17. | ||||
07-11-2024 | 13:45 | 16:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E9. | ||||
06-11-2024 | 13:46 | 16:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C16 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E37. | ||||
05-11-2024 | 13:43 | 16:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C13 op Nashville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate E27. |