Vlucht W61466
Vlucht W61466 uitgevoerd door Wizz Air is gepland
Vlucht W61466 heeft 30 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Bologna (Bologna Guglielmo Marconi Airport) naar Warschau (Warsaw Chopin Airport) is 1 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Bologna naar Warschau is hemelsbreed 1108 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Wizz Air.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 330 kilogram per persoon. Dit is 3.66 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht W61466
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-11-2024 | 20:50 | 22:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. | ||||
16-11-2024 | 20:40 | 22:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. | ||||
14-11-2024 | 20:43 | 22:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. | ||||
12-11-2024 | 20:57 | 22:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. | ||||
09-11-2024 | 20:49 | 22:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 6 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 21:17 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 6 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 20:50 | 22:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 6 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 20:50 | 22:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 12 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 21:53 | 22:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 8 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 21:01 | 22:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 8 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 09:25 | 11:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 4 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 21:08 | 22:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 12 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 09:00 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 2 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 16:28 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 14 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-10-2024 | 09:20 | 11:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 2 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-10-2024 | 20:58 | 22:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 6 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-10-2024 | 09:10 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 12 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-10-2024 | 15:39 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 2 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-10-2024 | 09:07 | 10:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 9 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-10-2024 | 21:45 | 23:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 11 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-10-2024 | 09:12 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 9 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-10-2024 | 15:57 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 2 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-10-2024 | 09:18 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 4 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-10-2024 | 21:15 | 23:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate 6 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-09-2024 | 09:10 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 12 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-09-2024 | 15:34 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 12 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-09-2024 | 09:30 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 12 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-09-2024 | 21:28 | 23:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 6 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-09-2024 | 09:20 | 11:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 2 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-09-2024 | 15:30 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate 9 op Bologna is gebruikt om vanaf te vertrekken. |