Vlucht OO4038
Vlucht OO4038 uitgevoerd door SkyWest Airlines is geland
Geland op Salt Lake City
Verenigde Staten - Salt Lake City International Airport
Aankomst: 12:56 13:10
De geschatte vluchtduur van Billings (Logan International Airport) naar Salt Lake City (Salt Lake City International Airport) is 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Billings naar Salt Lake City is hemelsbreed 623 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SkyWest Airlines. Naast vlucht OO4038 vliegen er nog meer vluchten van Billings naar Salt Lake City. Dit zijn onder andere vlucht 1I562, 5A303, 5A900, AF2174, AF2306, AF2365, AF2384 en AF2393.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 186 kilogram per persoon. Dit is 2.06 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht OO4038
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 11:33 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A3 op Billings is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 11:36 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A3 op Billings is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 11:54 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
18-11-2024 | 11:29 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 11:33 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-11-2024 | 11:47 | 13:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 11:26 | 13:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1. | ||||
14-11-2024 | 11:30 | 13:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-11-2024 | 11:40 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-11-2024 | 11:29 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 11:33 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 11:21 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 13:01 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 11:28 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-11-2024 | 11:32 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 11:31 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A1. | ||||
05-11-2024 | 14:23 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-11-2024 | 11:50 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 11:20 | 12:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 12:59 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 11:25 | 12:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
31-10-2024 | 14:17 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-10-2024 | 11:25 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 11:25 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A22. | ||||
28-10-2024 | 11:25 | 13:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A22. | ||||
27-10-2024 | 11:30 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A22. | ||||
26-10-2024 | 12:56 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A22. | ||||
25-10-2024 | 11:31 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A24. | ||||
24-10-2024 | 11:28 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A24. | ||||
23-10-2024 | 11:30 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A2. |