Vlucht BA8986
Vlucht BA8986 uitgevoerd door British Airways is onderweg
Vertrokken van Belfast
Verenigd Koninkrijk - George Best Belfast City Airport
Vertrokken: 18:40 18:05
De vlucht heeft inmiddels 60% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 28 minuten arriveert op de luchthaven in Leeds. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht BA8986 heeft 45 minuten vertraging.
BA8986 is een codeshared vlucht met EA3678 uitgevoerd door . Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Belfast (George Best Belfast City Airport) naar Leeds (Leeds Bradford International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Belfast naar Leeds is hemelsbreed 286 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA8986 vliegen er nog meer vluchten van Belfast naar Leeds. Dit zijn onder andere vlucht BA8854, BA8872, BE731, BE735, BE737, BE739, EA3670 en EA3672.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 85 kilogram per persoon. Dit is 0.95 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA8986
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:55 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 18:03 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 18:04 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-11-2024 | 18:05 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-11-2024 | 18:02 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-11-2024 | 18:15 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 17:51 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-11-2024 | 17:58 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 18:04 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 17:59 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 17:59 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-11-2024 | 17:56 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
06-11-2024 | 18:10 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 17:57 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-11-2024 | 18:05 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-11-2024 | 17:54 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 18:10 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 17:57 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-10-2024 | 17:59 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 17:55 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-10-2024 | 18:01 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-10-2024 | 18:05 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
25-10-2024 | 18:30 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-10-2024 | 18:05 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-10-2024 | 17:58 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
21-10-2024 | 18:18 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
18-10-2024 | 19:25 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. | ||||
17-10-2024 | 18:05 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-10-2024 | 18:50 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. | ||||
14-10-2024 | 18:14 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. |