Vlucht QR9130

Vlucht QR9130 uitgevoerd door Qatar Airways is geland

Vertrokken van Hartford
Verenigde Staten - Bradley International Airport

Vertrokken: 15:06 15:17

Geland op Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport

Aankomst: 16:17 16:33


QR9130 is een codeshared vlucht met PT5797 uitgevoerd door Piedmont Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Hartford (Bradley International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Hartford naar Philadelphia is hemelsbreed 314 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9130 van vertrekt is A. De gate is 27. Naast vlucht QR9130 vliegen er nog meer vluchten van Hartford naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I314, 1I428, 1I575, 1I646, 1I690, AA1106, AA149 en AA1616.

Voorgaande vluchten van vlucht QR9130

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202415:0616:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 23.
20-11-202415:2816:40geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 24.
19-11-202415:0516:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7.
18-11-202416:0217:17geland
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 22.
17-11-202415:0616:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 20.
16-11-202412:1413:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 36.
15-11-202415:0416:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 15.
14-11-202415:0716:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 35.
13-11-202415:0316:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 36.
12-11-202415:0516:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 2.
11-11-202415:0716:21geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 37.
10-11-202415:1516:44geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21.
09-11-202412:1513:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7.
08-11-202415:1416:17geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 35.
07-11-202415:0716:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 7.
06-11-202415:0916:25geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 26.
05-11-202415:0316:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 27 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 21.
04-11-202407:5809:28geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 29 op Hartford is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14.
Vlucht QR9130 had op 18-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 44 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 18 vluchten is 18 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van QR9130 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top