Vlucht L46594
Vlucht L46594 uitgevoerd door The Landline Company is geland
Vertrokken van Wilkes-Barre/Scranton
Verenigde Staten - Wilkes-Barre/Scranton International Airport
Vertrokken: 16:40 17:10
De geschatte vluchtduur van Wilkes-Barre/Scranton (Wilkes-Barre/Scranton International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Wilkes-Barre/Scranton naar Philadelphia is hemelsbreed 168 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door The Landline Company. De terminal waar vlucht L46594 aankomt uit Philadelphia is F. De gate is 8. Naast vlucht L46594 vliegen er nog meer vluchten van Wilkes-Barre/Scranton naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA5810, AA6586, AA6587, AA6591, AA6592, AA6593, AA6594 en L46586.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 50 kilogram per persoon. Dit is 0.55 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht L46594
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 16:40 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
22-11-2024 | 16:48 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
21-11-2024 | 16:42 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
20-11-2024 | 16:32 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
19-11-2024 | 16:40 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
18-11-2024 | 16:44 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
17-11-2024 | 16:40 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
16-11-2024 | 16:42 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
15-11-2024 | 16:41 | 19:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
13-11-2024 | 16:37 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
12-11-2024 | 16:37 | 19:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
11-11-2024 | 16:48 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
10-11-2024 | 16:55 | 19:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
09-11-2024 | 16:37 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
08-11-2024 | 16:40 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
07-11-2024 | 17:18 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
06-11-2024 | 16:45 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
05-11-2024 | 16:49 | 19:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. |