Vlucht L46593
Vlucht L46593 uitgevoerd door The Landline Company is geland
Vertrokken van Wilkes-Barre/Scranton
Verenigde Staten - Wilkes-Barre/Scranton International Airport
Vertrokken: 14:28 14:50
De geschatte vluchtduur van Wilkes-Barre/Scranton (Wilkes-Barre/Scranton International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Wilkes-Barre/Scranton naar Philadelphia is hemelsbreed 168 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door The Landline Company. Naast vlucht L46593 vliegen er nog meer vluchten van Wilkes-Barre/Scranton naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA5810, AA6586, AA6587, AA6591, AA6592, AA6593, AA6594 en L46586.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 50 kilogram per persoon. Dit is 0.55 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht L46593
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 14:28 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
22-11-2024 | 14:53 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
21-11-2024 | 14:32 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
20-11-2024 | 14:26 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
19-11-2024 | 14:30 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
18-11-2024 | 14:27 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
17-11-2024 | 14:30 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
16-11-2024 | 14:24 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
15-11-2024 | 14:28 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
14-11-2024 | 14:27 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
13-11-2024 | 14:24 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
12-11-2024 | 14:27 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
11-11-2024 | 14:35 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
10-11-2024 | 14:25 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
09-11-2024 | 14:29 | 16:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
08-11-2024 | 14:27 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
07-11-2024 | 14:26 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
06-11-2024 | 14:24 | 17:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
05-11-2024 | 14:28 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 2 op Wilkes-Barre/Scranton is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. |