Vlucht AF8631
Vlucht AF8631 uitgevoerd door Air France is geland
Geland op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 13:52 13:55
Vlucht AF8631 heeft 10 minuten vertraging.
AF8631 is een codeshared vlucht met DL3057 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Asheville (Asheville Regional Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 48 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Asheville naar Atlanta is hemelsbreed 264 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air France. Naast vlucht AF8631 vliegen er nog meer vluchten van Asheville naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 1I305, 1I432, 1I914, 9E4808, 9E4949, 9E5069, 9E5116 en 9E5172.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 79 kilogram per persoon. Dit is 0.87 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AF8631
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
07-09-2024 | 13:03 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C50. | ||||
06-09-2024 | 12:44 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D8. | ||||
05-09-2024 | 12:45 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C42. | ||||
04-09-2024 | 12:58 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 4 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D10. | ||||
03-09-2024 | 12:52 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C47. | ||||
02-09-2024 | 12:43 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C50. | ||||
01-09-2024 | 11:43 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D7. | ||||
31-08-2024 | 13:13 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C49. | ||||
30-08-2024 | 12:43 | 13:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C50. | ||||
29-08-2024 | 12:56 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D5. | ||||
28-08-2024 | 12:43 | 13:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
27-08-2024 | 12:39 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C41. | ||||
26-08-2024 | 12:50 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C50. | ||||
25-08-2024 | 12:51 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C49. | ||||
24-08-2024 | 12:52 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 4 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C49. | ||||
23-08-2024 | 12:45 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D13. | ||||
22-08-2024 | 12:57 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D8A. | ||||
21-08-2024 | 12:49 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D5. | ||||
20-08-2024 | 13:04 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C37. | ||||
19-08-2024 | 13:05 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C43. | ||||
18-08-2024 | 13:16 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
17-08-2024 | 13:17 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C50. | ||||
16-08-2024 | 12:47 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C52. | ||||
15-08-2024 | 12:49 | 13:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D10. | ||||
14-08-2024 | 13:24 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C33. | ||||
13-08-2024 | 12:38 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C33. | ||||
12-08-2024 | 13:15 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D5. | ||||
11-08-2024 | 13:00 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C55. | ||||
10-08-2024 | 12:51 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate C42. | ||||
09-08-2024 | 12:43 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate 3 op Asheville is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D9. |