Vlucht UL2699
Vlucht UL2699 uitgevoerd door SriLankan Airlines is onderweg
Vertrokken van Abu Dhabi
Verenigde Arabische Emiraten - Abu Dhabi International Airport
Vertrokken: 02:38 02:20
De vlucht heeft inmiddels 67% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 45 minuten arriveert op de luchthaven in Istanbul. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
UL2699 is een codeshared vlucht met EY543 uitgevoerd door Etihad. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Abu Dhabi (Abu Dhabi International Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 4 uur en 37 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Abu Dhabi naar Istanbul is hemelsbreed 3039 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SriLankan Airlines. De terminal waar vlucht UL2699 van vertrekt is A. De gate is A5B. Op Istanbul Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht UL2699. Naast vlucht UL2699 vliegen er nog meer vluchten van Abu Dhabi naar Istanbul. Dit zijn onder andere vlucht B66909, EY4151, EY4153, EY541, EY543, EY97, EY99 en JU8285.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 904 kilogram per persoon. Dit is 10.05 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht UL2699
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 02:32 | 06:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A9 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-11-2024 | 02:24 | 06:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B25B op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 02:27 | 06:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate C37 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 03:06 | 07:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. Gate B23B op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 02:29 | 06:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E4 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 02:20 | 06:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C35 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 02:45 | 06:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate A8B op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 02:15 | 06:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B26A op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 02:21 | 06:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate E2 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 02:13 | 06:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C37 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 02:20 | 06:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8B op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 02:27 | 06:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B22 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 02:22 | 06:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C39 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 02:10 | 06:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B18 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 02:21 | 06:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D46A op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 02:33 | 06:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-11-2024 | 02:33 | 06:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B13 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 02:21 | 06:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B25A op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 02:22 | 06:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C33 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 02:18 | 05:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8A op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 02:23 | 06:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B24A op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 02:18 | 05:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B18 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 02:22 | 06:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D46B op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 02:29 | 06:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8B op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 02:24 | 07:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate C34 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 02:31 | 06:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate B18 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 02:20 | 06:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate E4 op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 02:56 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 20 minuten vertraging. Gate A5B op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 02:25 | 06:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. Gate B25B op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 02:18 | 06:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate D46A op Abu Dhabi is gebruikt om vanaf te vertrekken. |