Vlucht WS8013
Vlucht WS8013 uitgevoerd door Westjet is geland
Vertrokken van Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Vertrokken: 08:16 08:20
WS8013 is een codeshared vlucht met DL1213 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) naar Orlando (Orlando International Airport) is 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Atlanta naar Orlando is hemelsbreed 651 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS8013 van vertrekt is S. De gate is B2. Naast vlucht WS8013 vliegen er nog meer vluchten van Atlanta naar Orlando. Dit zijn onder andere vlucht 1I398, 1I853, AF2339, AF2446, AF2508, AF2765, AF2888 en AF3510.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 194 kilogram per persoon. Dit is 2.15 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS8013
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 08:18 | 09:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A19 op Atlanta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 75. | ||||
14-11-2024 | 08:21 | 09:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B1 op Atlanta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 74. | ||||
11-11-2024 | 08:22 | 09:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is S en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A6 op Atlanta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 74. |