Vlucht LA6209

Vlucht LA6209 uitgevoerd door LATAM Airlines Chile is gepland

Vertrekt van Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport

Vertrekt: 21:18

Aankomst op Baltimore
Verenigde Staten - Baltimore-Washington International Airport

Aankomst: 23:01


LA6209 is een codeshared vlucht met DL2670 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) naar Baltimore (Baltimore-Washington International Airport) is 1 uur en 6 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Atlanta naar Baltimore is hemelsbreed 928 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door LATAM Airlines Chile. De terminal waar vlucht LA6209 van vertrekt is S. De gate is E32. Naast vlucht LA6209 vliegen er nog meer vluchten van Atlanta naar Baltimore. Dit zijn onder andere vlucht 1I205, 1I509, 1I568, 5Y8779, 8C3346, 8C6731, 8C6744 en AF2083.

Voorgaande vluchten van vlucht LA6209

DatumVertrekAankomstStatus
18-11-202421:1422:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E31 op Atlanta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate D26.
17-11-202421:3123:22geland
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate A24 op Atlanta is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate D26.
Vlucht LA6209 had op 17-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 21 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 2 vluchten is 21 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van LA6209 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top