Vlucht HU5014
Vlucht HU5014 uitgevoerd door Hainan Airlines is geland
HU5014 is een codeshared vlucht met JD5248 uitgevoerd door Beijing Capital Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Ankang (Ankang Airport) naar Hangzhou (Hangzhou Xiaoshan International Airport) is 1 uur en 20 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ankang naar Hangzhou is hemelsbreed 1124 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Hainan Airlines. Op Hangzhou Xiaoshan International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht HU5014. Naast vlucht HU5014 vliegen er nog meer vluchten van Ankang naar Hangzhou. Dit zijn vlucht GJ8626, HU5010, HU5648 en JD5248.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 335 kilogram per persoon. Dit is 3.72 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht HU5014
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 10:43 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
20-11-2024 | 12:17 | 14:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
18-11-2024 | 10:43 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
17-11-2024 | 10:42 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
15-11-2024 | 10:41 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
13-11-2024 | 10:59 | 13:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
11-11-2024 | 10:41 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
10-11-2024 | 10:44 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
08-11-2024 | 10:42 | 13:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
06-11-2024 | 10:49 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
04-11-2024 | 11:51 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
03-11-2024 | 10:43 | 12:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
01-11-2024 | 10:39 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
30-10-2024 | 10:53 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
28-10-2024 | 10:42 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. | ||||
27-10-2024 | 10:38 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. |