Vlucht LS810
Vlucht LS810 uitgevoerd door Jet2.com is geland
Vlucht LS810 heeft 4 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Málaga (Malaga Airport) naar Manchester (Manchester Airport) is 2 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Málaga naar Manchester is hemelsbreed 1863 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jet2.com. Op Manchester Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht LS810. De terminal waar vlucht LS810 aankomt uit Manchester is 2. De gate is B12. Naast vlucht LS810 vliegen er nog meer vluchten van Málaga naar Manchester. Dit zijn onder andere vlucht FR3209, FR3233, FR3241, FR9493, LS1006, LS894, RK3209 en RK3233.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 554 kilogram per persoon. Dit is 6.16 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LS810
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:43 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B12. | ||||
19-11-2024 | 15:34 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A6. | ||||
18-11-2024 | 15:38 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A7. | ||||
17-11-2024 | 15:28 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
16-11-2024 | 11:32 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A11. | ||||
15-11-2024 | 16:42 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 203. | ||||
14-11-2024 | 15:55 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 204. | ||||
12-11-2024 | 15:43 | 18:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A6. | ||||
11-11-2024 | 15:41 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A10. | ||||
10-11-2024 | 15:31 | 17:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A11. | ||||
09-11-2024 | 11:45 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 203. | ||||
08-11-2024 | 12:27 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A11. | ||||
07-11-2024 | 15:47 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B12. | ||||
05-11-2024 | 15:33 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A7. | ||||
04-11-2024 | 15:29 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
03-11-2024 | 14:16 | 16:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B12. | ||||
02-11-2024 | 11:36 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B12. | ||||
01-11-2024 | 12:20 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A11. | ||||
31-10-2024 | 13:31 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B12. | ||||
30-10-2024 | 16:32 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 203. | ||||
29-10-2024 | 15:50 | 17:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A4. | ||||
28-10-2024 | 12:11 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
27-10-2024 | 13:41 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A3. | ||||
26-10-2024 | 14:20 | 16:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. | ||||
25-10-2024 | 13:46 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A9. | ||||
24-10-2024 | 20:53 | 23:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate 204. | ||||
23-10-2024 | 13:26 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A10. | ||||
22-10-2024 | 13:14 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B12. | ||||
21-10-2024 | 13:44 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A9. | ||||
20-10-2024 | 13:41 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate A6. |