Vlucht UL3671

Vlucht UL3671 uitgevoerd door SriLankan Airlines is onderweg

Vertrokken van Addis Ababa
Ethiopië - Addis Ababa Bole International Airport

Vertrokken: 09:48 09:50

Aankomst op São Paulo
Brazilië - Sao Paulo-Guarulhos International Airport

Aankomst: 16:20

De vlucht heeft inmiddels 9% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 11 uur en 23 minuten arriveert op de luchthaven in São Paulo. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


UL3671 is een codeshared vlucht met ET506 uitgevoerd door Ethiopian Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Addis Ababa (Addis Ababa Bole International Airport) naar São Paulo (Sao Paulo-Guarulhos International Airport) is 12 uur en 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Addis Ababa naar São Paulo is hemelsbreed 9927 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door SriLankan Airlines. De terminal waar vlucht UL3671 van vertrekt is 2. De gate is A8. De terminal waar vlucht UL3671 aankomt uit São Paulo is 3. De gate is 309. Naast vlucht UL3671 vliegen er nog meer vluchten van Addis Ababa naar São Paulo. Dit zijn vlucht AI7543, ET506, KP1003, KU6316, MS9478, TM7506 en WB1224.

Voorgaande vluchten van vlucht UL3671

DatumVertrekAankomstStatus
28-12-202209:5116:02geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C3 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
26-12-202209:5116:07geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
24-12-202209:5916:11geland...
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
21-12-202210:2816:52geland...
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
19-12-202210:1916:50geland...
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
17-12-202210:1416:40geland...
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
14-12-202210:1116:13geland...
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
12-12-202210:0615:59geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
10-12-202210:0516:10geland...
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Addis Ababa is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht UL3671 had op 21-12-2022 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 52 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 9 vluchten is 23 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op woensdag, maandag en zaterdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van UL3671 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.