Vlucht GY7289
Vlucht GY7289 uitgevoerd door Colorful GuiZhou Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 27% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 21 minuten arriveert op de luchthaven in Bao'an, Shenzhen. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht GY7289 heeft 6 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Xingyi (Xingyi Wanfenglin Airport) naar Bao'an, Shenzhen (Shenzhen Bao'an International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Xingyi naar Bao'an, Shenzhen is hemelsbreed 940 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Colorful GuiZhou Airlines. De terminal waar vlucht GY7289 van vertrekt is T2. De terminal waar vlucht GY7289 aankomt uit Bao'an, Shenzhen is T3. Naast vlucht GY7289 vliegt er nog een vlucht van Xingyi naar Bao'an, Shenzhen. Dit is vlucht EU2213.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 280 kilogram per persoon. Dit is 3.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht GY7289
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:14 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
18-11-2024 | 17:14 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
17-11-2024 | 17:30 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
15-11-2024 | 17:18 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
13-11-2024 | 18:13 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
11-11-2024 | 17:21 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
10-11-2024 | 17:26 | 19:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
08-11-2024 | 17:12 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
06-11-2024 | 17:09 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
04-11-2024 | 17:14 | 19:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
03-11-2024 | 17:16 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
01-11-2024 | 17:18 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
30-10-2024 | 17:29 | 19:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
28-10-2024 | 17:08 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. | ||||
27-10-2024 | 18:47 | 20:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is T3. |