Vlucht L46579
Vlucht L46579 uitgevoerd door The Landline Company is geland
Vertrokken van Allentown
Verenigde Staten - Lehigh Valley International Airport
Vertrokken: 15:47 15:50
Vlucht L46579 heeft 12 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Allentown (Lehigh Valley International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 36 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Allentown naar Philadelphia is hemelsbreed 88 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door The Landline Company. Naast vlucht L46579 vliegen er nog meer vluchten van Allentown naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I915, AA5082, AA5763, AA6350, AA6351, AA6360, AA6376 en AA6378.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 26 kilogram per persoon. Dit is 0.29 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht L46579
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 15:47 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
20-11-2024 | 15:34 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
19-11-2024 | 15:33 | 17:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
18-11-2024 | 15:39 | 17:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
17-11-2024 | 15:43 | 17:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
16-11-2024 | 16:38 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
15-11-2024 | 15:46 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
13-11-2024 | 15:30 | 17:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
12-11-2024 | 15:52 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
11-11-2024 | 15:40 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
10-11-2024 | 15:36 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
09-11-2024 | 15:44 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
08-11-2024 | 15:43 | 17:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
07-11-2024 | 15:43 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
06-11-2024 | 15:41 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
05-11-2024 | 15:32 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
04-11-2024 | 15:48 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
03-11-2024 | 15:32 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
02-11-2024 | 15:45 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
01-11-2024 | 16:03 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
31-10-2024 | 15:41 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
30-10-2024 | 15:42 | 17:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
29-10-2024 | 15:43 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
28-10-2024 | 15:46 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
27-10-2024 | 16:47 | 18:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
26-10-2024 | 15:37 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
25-10-2024 | 16:11 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8. | ||||
24-10-2024 | 16:22 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
23-10-2024 | 16:09 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. | ||||
22-10-2024 | 15:47 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is F. Gate 14 op Allentown is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 8A. |