Vlucht WK216
Vlucht WK216 uitgevoerd door Edelweiss Air is geland
Vlucht WK216 heeft 3 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Zurich (Zurich Airport) naar Tenerife (Tenerife South Airport) is 4 uur en 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Zurich naar Tenerife is hemelsbreed 3062 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Edelweiss Air. De terminal waar vlucht WK216 van vertrekt is 1. De gate is B8. Naast vlucht WK216 vliegen er nog meer vluchten van Zurich naar Tenerife. Dit zijn onder andere vlucht GM112, LH4472, LX214, LX216, LX8214, LX8216, LX8218 en W22155.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 911 kilogram per persoon. Dit is 10.13 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht WK216
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
31-12-2022 | 06:36 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A72 op Zurich is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-12-2022 | 12:51 | 16:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. Gate A73 op Zurich is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-12-2022 | 06:53 | 10:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate A74 op Zurich is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-12-2022 | 13:32 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate A65 op Zurich is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-12-2022 | 06:43 | 10:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B36 op Zurich is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-12-2022 | 06:55 | 10:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate A62 op Zurich is gebruikt om vanaf te vertrekken. |