Vlucht UA4290
Vlucht UA4290 uitgevoerd door United Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 28% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 24 minuten arriveert op de luchthaven in Houston. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht UA4290 heeft 1 minuut vertraging.
UA4290 is een codeshared vlucht met C54290 uitgevoerd door Champlain Enterprises. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pensacola (Pensacola International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pensacola naar Houston is hemelsbreed 785 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. Naast vlucht UA4290 vliegen er nog meer vluchten van Pensacola naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht AC3203, AC3205, AC3207, AC3209, AC4560, C53256, C54269 en C54287.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 234 kilogram per persoon. Dit is 2.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA4290
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 08:50 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 18. | ||||
21-11-2024 | 08:53 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
20-11-2024 | 08:53 | 10:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
19-11-2024 | 10:05 | 12:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
18-11-2024 | 08:45 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21. | ||||
17-11-2024 | 08:54 | 10:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 1 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
16-11-2024 | 08:51 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21. | ||||
15-11-2024 | 08:53 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
14-11-2024 | 08:53 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
13-11-2024 | 08:50 | 10:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 20. | ||||
12-11-2024 | 08:55 | 10:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21. | ||||
11-11-2024 | 08:50 | 10:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 15. | ||||
10-11-2024 | 08:50 | 10:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
09-11-2024 | 08:56 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
08-11-2024 | 08:52 | 10:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 22. | ||||
07-11-2024 | 08:54 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
06-11-2024 | 08:50 | 10:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
05-11-2024 | 08:59 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21. | ||||
04-11-2024 | 09:11 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
03-11-2024 | 08:52 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 18. | ||||
02-11-2024 | 14:32 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate 3 op Pensacola is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 24. |