Vlucht YV6378
Vlucht YV6378 uitgevoerd door Mesa Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Houston is hemelsbreed 1796 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Mesa Airlines. Naast vlucht YV6378 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht EK6325, NK2171, NK3259, NZ6719, NZ6835, NZ6836, NZ6838 en OO5339.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 535 kilogram per persoon. Dit is 5.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht YV6378
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 12:56 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
21-11-2024 | 13:05 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28. | ||||
20-11-2024 | 13:06 | 15:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
18-11-2024 | 13:02 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 33. | ||||
17-11-2024 | 13:05 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28. | ||||
15-11-2024 | 13:03 | 15:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
14-11-2024 | 13:00 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
13-11-2024 | 13:08 | 15:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
11-11-2024 | 13:30 | 15:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
10-11-2024 | 13:05 | 15:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
08-11-2024 | 13:01 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
07-11-2024 | 12:57 | 15:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
06-11-2024 | 13:20 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
03-11-2024 | 13:00 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
31-10-2024 | 13:00 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
30-10-2024 | 13:10 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
28-10-2024 | 13:06 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
27-10-2024 | 13:24 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
26-10-2024 | 12:51 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
25-10-2024 | 12:48 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
24-10-2024 | 12:47 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
23-10-2024 | 12:46 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
22-10-2024 | 13:06 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
21-10-2024 | 12:54 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
20-10-2024 | 12:51 | 14:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
19-10-2024 | 12:56 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 28. | ||||
18-10-2024 | 12:49 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
17-10-2024 | 12:53 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
16-10-2024 | 12:51 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
15-10-2024 | 12:51 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. |