Vlucht CA6224
Vlucht CA6224 uitgevoerd door Air China is gepland
CA6224 is een codeshared vlucht met LH722 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Beijing (Beijing Capital International Airport) is 9 uur en 11 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Beijing is hemelsbreed 7721 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA6224 van vertrekt is 2. De gate is H38. De terminal waar vlucht CA6224 aankomt uit Beijing is 3. Naast vlucht CA6224 vliegen er nog meer vluchten van München naar Beijing. Dit zijn vlucht CA962, LH722 en LH7318.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2298 kilogram per persoon. Dit is 25.53 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht CA6224
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 19:07 | 12:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L15 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 18:54 | 12:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H32 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E31. | ||||
19-11-2024 | 18:58 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
18-11-2024 | 18:58 | 11:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H32 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 18:58 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
15-11-2024 | 18:58 | 11:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L11 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E31. | ||||
14-11-2024 | 19:28 | 12:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L25 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
12-11-2024 | 18:54 | 11:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H32 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
11-11-2024 | 19:02 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H32 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 18:58 | 12:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L11 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E31. | ||||
08-11-2024 | 19:26 | 12:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E28. | ||||
07-11-2024 | 19:36 | 12:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L11 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E36. | ||||
05-11-2024 | 19:00 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
04-11-2024 | 19:05 | 12:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H44 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
02-11-2024 | 18:56 | 11:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H44 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E26. | ||||
01-11-2024 | 18:55 | 12:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E31. | ||||
31-10-2024 | 18:57 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H14 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E28. | ||||
29-10-2024 | 18:57 | 12:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L11 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
28-10-2024 | 19:01 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate H38 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E31. | ||||
26-10-2024 | 19:47 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L11 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
23-10-2024 | 19:36 | 12:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L21 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
22-10-2024 | 19:32 | 12:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E36. | ||||
21-10-2024 | 19:41 | 12:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
20-10-2024 | 19:36 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L15 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-10-2024 | 19:48 | 11:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
18-10-2024 | 19:42 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E36. | ||||
16-10-2024 | 19:41 | 11:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
15-10-2024 | 19:38 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
14-10-2024 | 20:14 | 11:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E32. | ||||
13-10-2024 | 19:35 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate L13 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Beijing was op gate E28. |