Vlucht G36265
Vlucht G36265 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is gepland
G36265 is een codeshared vlucht met MQ3849 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Houston is hemelsbreed 1550 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36265 van vertrekt is N. De gate is D60E. Naast vlucht G36265 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 1I111, 1I851P, 5Y4410, 5Y8677, 5Y9817, AA1451, AA1465 en AA1576.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 461 kilogram per persoon. Dit is 5.12 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36265
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:26 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
19-11-2024 | 18:30 | 20:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D40 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
18-11-2024 | 18:25 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
17-11-2024 | 18:35 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
16-11-2024 | 22:05 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
15-11-2024 | 18:57 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D15 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
14-11-2024 | 20:34 | 20:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
13-11-2024 | 18:26 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D40 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
12-11-2024 | 18:24 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
11-11-2024 | 18:28 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate E10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
10-11-2024 | 20:40 | 22:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D45 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
09-11-2024 | 18:24 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
08-11-2024 | 18:26 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D33 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
07-11-2024 | 18:54 | 20:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D51 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
06-11-2024 | 18:29 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
05-11-2024 | 18:26 | 20:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D6 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
04-11-2024 | 20:00 | 22:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
03-11-2024 | 23:19 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D10 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
02-11-2024 | 19:52 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
01-11-2024 | 19:58 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
31-10-2024 | 20:03 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D12 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
30-10-2024 | 19:56 | 21:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
29-10-2024 | 19:55 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
28-10-2024 | 20:33 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
27-10-2024 | 22:31 | 21:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
26-10-2024 | 19:52 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D46 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
25-10-2024 | 20:18 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D40 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
24-10-2024 | 19:57 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
23-10-2024 | 21:14 | 23:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D31 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
22-10-2024 | 21:48 | 23:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D22 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. |