Vlucht G36118
Vlucht G36118 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is gepland
G36118 is een codeshared vlucht met AA1188 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Houston is hemelsbreed 1550 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36118 van vertrekt is A. De gate is 26. Naast vlucht G36118 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 1I111, 1I851P, 5Y4410, 5Y8677, 5Y9817, AA1451, AA1465 en AA1576.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 461 kilogram per persoon. Dit is 5.12 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36118
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 17:17 | 20:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D41 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
21-11-2024 | 15:57 | 19:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
04-11-2024 | 11:14 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D53 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
03-11-2024 | 11:15 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60C op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
01-11-2024 | 11:53 | 15:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60M op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
31-10-2024 | 11:14 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60M op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
29-10-2024 | 11:15 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60L op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
28-10-2024 | 11:19 | 14:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D53 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
27-10-2024 | 11:17 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60L op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
26-10-2024 | 18:15 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D41 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
25-10-2024 | 11:17 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60E op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
24-10-2024 | 11:11 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60L op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
22-10-2024 | 11:15 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
21-10-2024 | 11:18 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60B op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
20-10-2024 | 12:40 | 15:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60B op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
18-10-2024 | 11:18 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60B op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
17-10-2024 | 11:13 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60K op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
15-10-2024 | 11:15 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60P op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
14-10-2024 | 11:17 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60L op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
12-10-2024 | 18:11 | 21:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D48 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
11-10-2024 | 11:09 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
10-10-2024 | 11:10 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60B op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
08-10-2024 | 11:10 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60M op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
07-10-2024 | 11:16 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
06-10-2024 | 10:57 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60K op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
05-10-2024 | 11:03 | 14:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60E op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
04-10-2024 | 11:01 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60Q op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
03-10-2024 | 11:10 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60R op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
01-10-2024 | 11:05 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D55 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
30-09-2024 | 11:01 | 14:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D60M op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. |