Vlucht AA383

Vlucht AA383 uitgevoerd door American Airlines is onderweg

Vertrokken van Los Angeles
Verenigde Staten - Los Angeles International Airport

Vertrokken: 05:56 06:00

Aankomst op Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport

Aankomst: 12:06

De vlucht heeft inmiddels 20% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 3 uur en 19 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


De geschatte vluchtduur van Los Angeles (Los Angeles International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 20 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Los Angeles naar Chicago is hemelsbreed 2802 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA383 van vertrekt is 5. De gate is 54A. Naast vlucht AA383 vliegen er nog meer vluchten van Los Angeles naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I109, 1I538, 1I562, 5Y9621, 5Y9702, AA1006, AA1009 en AA1018.

Voorgaande vluchten van vlucht AA383

DatumVertrekAankomstStatus
22-11-202406:0412:09geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 54A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16.
21-11-202406:0012:28geland
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 54A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10.
20-11-202405:5711:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 45 op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19.
19-11-202405:5711:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 48B op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8.
17-11-202405:5711:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 48 op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K10.
16-11-202405:5111:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 48A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5.
15-11-202405:5911:39geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 53B op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19.
14-11-202405:5612:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 48A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18.
13-11-202405:5111:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 42B op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19.
12-11-202405:5511:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 51B op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16.
11-11-202405:5711:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46C op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10.
10-11-202405:5411:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 54A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B.
09-11-202406:0011:52geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 54A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A.
08-11-202405:5911:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 46C op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H8.
07-11-202406:2612:22geland
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is TBIT en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 153 op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B.
06-11-202405:5812:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 54A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15.
05-11-202406:2812:13geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 53A op Los Angeles is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8.
Vlucht AA383 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 22 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 17 vluchten is 10 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AA383 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top