Vlucht AT9207
Vlucht AT9207 uitgevoerd door Royal Air Maroc is gepland
AT9207 is een codeshared vlucht met AZ1167 uitgevoerd door ITA Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Rome (Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport) naar Lamezia Terme (CZ) (Lamezia Terme International Airport) is 33 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rome naar Lamezia Terme (CZ) is hemelsbreed 467 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Royal Air Maroc. De terminal waar vlucht AT9207 van vertrekt is 1. Op Lamezia Terme International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AT9207. Naast vlucht AT9207 vliegen er nog meer vluchten van Rome naar Lamezia Terme (CZ). Dit zijn onder andere vlucht AF9769, AF9770, AF9856, AF9857, AF9873, AM8267, AM8269 en AR7262.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 139 kilogram per persoon. Dit is 1.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AT9207
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 17:20 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
21-11-2024 | 17:48 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 17:16 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 17:29 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
18-11-2024 | 17:17 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 17:22 | 18:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 17:20 | 18:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 17:46 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 17:31 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 17:40 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 17:20 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-11-2024 | 17:43 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 17:18 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-11-2024 | 17:19 | 18:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 18:01 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 17:38 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 17:16 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-11-2024 | 17:31 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 18:12 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 17:35 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
02-11-2024 | 17:28 | 18:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 17:30 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 17:45 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 17:28 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 17:39 | 18:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 17:46 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. | ||||
27-10-2024 | 17:33 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 17:16 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 17:25 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
24-10-2024 | 17:12 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |