Vlucht LH2517
Vlucht LH2517 uitgevoerd door Lufthansa is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 30% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 35 minuten arriveert op de luchthaven in München. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht LH2517 heeft 36 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Dublin (Dublin Airport) naar München (München Airport) is 2 uur en 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dublin naar München is hemelsbreed 1381 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH2517 van vertrekt is 1. De gate is 303. De terminal waar vlucht LH2517 aankomt uit München is 2. De gate is H24. Naast vlucht LH2517 vliegen er nog meer vluchten van Dublin naar München. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2517, 4Y2519, AA716, AA8028, AA8112, AC5952, AC9098 en AC9614.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 411 kilogram per persoon. Dit is 4.57 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH2517
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 11:07 | 14:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H20. | ||||
21-11-2024 | 11:25 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L11. | ||||
20-11-2024 | 10:46 | 13:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L11. | ||||
19-11-2024 | 10:44 | 13:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L22. | ||||
18-11-2024 | 11:02 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L15. | ||||
17-11-2024 | 10:42 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L6. | ||||
16-11-2024 | 10:59 | 14:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L1. | ||||
15-11-2024 | 10:45 | 13:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H46. | ||||
14-11-2024 | 10:35 | 13:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L15. | ||||
13-11-2024 | 10:36 | 13:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H34. | ||||
12-11-2024 | 10:34 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L5. | ||||
11-11-2024 | 10:39 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H20. | ||||
10-11-2024 | 10:39 | 13:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H40. | ||||
09-11-2024 | 11:46 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 59 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L15. | ||||
08-11-2024 | 10:44 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H26. | ||||
07-11-2024 | 10:51 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H40. | ||||
06-11-2024 | 10:40 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H34. | ||||
05-11-2024 | 10:55 | 14:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H46. | ||||
04-11-2024 | 10:42 | 14:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L9. | ||||
03-11-2024 | 10:31 | 13:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 303 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H24. | ||||
02-11-2024 | 10:27 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H40. | ||||
01-11-2024 | 10:31 | 13:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H30. | ||||
31-10-2024 | 10:33 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H46. | ||||
30-10-2024 | 10:40 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H38. | ||||
29-10-2024 | 10:39 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L8. | ||||
28-10-2024 | 10:46 | 13:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 302 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 10:33 | 13:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 307A op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate L13. | ||||
25-10-2024 | 12:07 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 306 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H24. | ||||
24-10-2024 | 10:31 | 13:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H40. | ||||
23-10-2024 | 10:34 | 13:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 301 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H40. |